Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Březen 7 23:45:08 CET 2008

Kdyz jste u tech injekcnich strikacek a pod., mozna by byla lepsi infuzni hadicka se zavarenym koncem. Je ohebna coz byl Vas pozadavek, ale nevim jestli vyhovi teplotni odolnost.

S pozdravem,
Ales Chlubny