Synchronizace GPS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Březen 7 22:37:53 CET 2008

Vyrobce se samozrejmne zeptam a uspet nemusi byt jen nahoda, klidne se
muze jednat o nejake systemove omezeni beznych chipsetu a nekdo to tu
muze znat. Na systemove omezeni ze strany GPS bych si to netipl, slysel
jsem ze se GPS uspesne pouziva na stabilizaci polohy i u satelitu =
podstatne vetsi vyska.
Za odkaz dekuji, hlavne ty clanky uplne dole v odkazech vypadaji pekne,
prectu si to. V jedne tabulce jsem tam zahledl synchronizaci na nosnou s
presnosti mensi lepsi nez 500ps, ale to uz skutecne nebude legrace, do
toho uz se urcite zacnou pridavat korekce kde ceho. Radsi bych se ale
drzel u zarizeni bezneho prumyslu = bezne k zakoupeni + miniaturni
rozmery. Je to jen pomocne zarizeni, takze nemuze spolknout pulku
rozpoctu a pulku maximalni vahy.

Tosa