Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 22:09:51 CET 2008

> Si vahal? ;-)

Doveruj, ale preveruj! :-)))

Ale nie, varit som siel preto, lebo fakt sa vela popisalo a ani som nic
nevyskusal...

> (...samozrejme som to len tak tresol, necakal som ze to bude AZ tak
> dobre...)
>
> Mno, a co tak bezna nerezova lyzicka? A termistor tesne nad nou,
> takze vsetko co z neho kvapka tecie do lyzicky?

No, myslim, ze navstivim nejake kuchynske potreby a nieco sa najde. Ako
este lepsie ma napadlo take to nerezove vyluhovatko na caj, len ho
patricne vytuningovat - upchat tie dierky.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping