Re: "Neprůstřelný" router Huawei

Pátek Březen 7 20:46:27 CET 2008

Tak, jeste se mi podarilo najit
http://cs.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation tohle mozna
pomuze. Osobne bych vychazel z analogie pc routeru ktery ma sitove
karty.
Tzn. Vas router ma integrovany switch pro metalickou kabelaz a tudiz
tam lze pripojit 1 nebo vice pocitacu coz muze predstavovat sit1 dale
wi-fi umoznuje 1 nebo vice pocitacu coz je sit2 vstup pro adsl muze
byt sit3. V pripade ze pinguje na pc-router ze sit1 vzdycky odpovi
pouze router ale nepusti vas dal, kdyz pingujete ze sit2 odpovi pouze
router ale nic dalsiho, stejne tak neodpovi sit3 takze by nefungoval
teoreticky ani internet. Chcete-li muzete zapnout ip forwarding a
router bude brat data ze sitovky na kterou je pripojena sit1 a bude je
posilat na sitovku kde je pripojena sit2. Stejnym zpusobem by mel
fungovat i router z pc s metalickou kabelazi pingnete pres router pc
ktere je na wi-fi. Takze timto zpusobem by slo vyresit komunikaci mezi
sit1 a sit2 a pote i mezi sit1-sit3 a sit2-sit3 tzn. ze bude fungovat
jak komunikace mezi pc s kabelem a wi-fi tak internet na obou pc.
Pokud budete chtit najit o ip forwardingu vice informaci muzete zkusit
rfc, tam je to dukladne popsano. S vasim routerem jsem ale nemel zadne
zkusenosti takze nic konkretniho nemuzu poradit. Snad jen zkusit neco
ohledne toho natu.