Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Březen 7 20:45:18 CET 2008

Rekl bych, ze nejvetsi problem jaky vubec muze byt, jestli je to vubec problem, je cas. Pokud budeme vyuzivat plastu v dlouhodobem styku s potravinami a tyto plasty budou alespon nejak certifikovane, bude stejne obtizne dokazat ze skodi, jako ze neskodi. Pokud tedy mame odbocit od kremiku, tak plasty jen rozvahou a nikoliv k intenzivnimu pouzivani, vyssí teploty podtrhujíc. Jakkoliv chapu, ze existuji vysoce ciste a netecne plasty, praxe se bohuzel odviji jinak a jinam.
S pozdravem,
                        Milos Dasek
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 07, 2008 8:27 PM
Subject: Re: Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Tak som rozobral nasu tefalku, mate pravdu. Ten parny kanalik je len na
zabranenie pretlaku.

Konvica... nooo.... taku ryzu som v nej este nevaril, mozem skusit, ked
je uz ten piatok :-))))

Ale z ineho pohladu - konvice su plastove a vari sa v nich voda, t.j.
zrejme je ten plast aspon do nejakej miery nezavadny. Mozno tadeto by
viedla cesta - najak cidlo s kablikom zatavit do odrezku z pokazenej
konvice...

miro