Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 7 20:18:38 CET 2008

 7.3.2008, 20:13:54

V konvici ETA kterou mam doma je to tak ze je tam obycejny termostat s
bimetalem, ale neni vyhrivan vodou ani nadobou, ale pomoci trubicky
je k nemu vedena para ktera vznika varem. Tim je jednoduse zajisteno,
ze konvice vypne nekolik sekund po te co voda zacne varit. Priroze jen
tehdy, kdyz je viko konvice zavrene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz