Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 7 20:10:55 CET 2008

 7.3.2008, 20:01:38

Zijete snad na samote u lesa a pro vodu chodite ke studance pod kopcem
s drevenym vedrem po dedovi ?
Pokud ne, tak vezte ze voda, drive nez odkapne z vaseho kohoutku
prosla mnoha kilometry vselijakych trubek a hadic z nejruznejsich
materialů, vcetne plastu.
Problem je spise v teplotni odolnosti, vrici voda je teplejsi nez
bezne plasty (PP,PE,PVC) zvladaji, ale delaji se kabely z izolaci
teflonovou nebo silikonovou pro ktere to neni problem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz