Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Březen 7 19:47:59 CET 2008

Klic v zadane otazce je "voda z ktorej sa nieco vari". Pokud mohu vyslovi svuj nazor, tak nepremyslejte smerem "ponorim neco do kapaliny", pokud to neco nebude mit parametry smaltu nebo rozumne stabilni oceli. Neslo by to resit z venku?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 07, 2008 6:52 PM
Subject: Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Dobry den,

ked sa tu uz prebera meranie teploty, pridal by som sa "nelektrickou" a
mozno trochu piatkovou otazkou. Ale ja ju myslim vazne! :-)

Ako zapuzdrit teplotne cidlo (velkostne "bezny" termistor alebo
SMT-160) vodotesne tak, aby som nim mohol merat teplotu vody, z ktorej
sa nieco uvari, co potom budem moct bez nasledkov zjest? Puzdrenie
najlepsie aspon ciastocne ohybne, teda nie sklenena skumavka. Taka
zmrstovacia buzirka asi nebude to prave... alebo? Pripadne silikonova
buzirka "nejako" zalepena...?

Nejde o ziaden tajny projekt, ako v tom druhom vlakne... Proste som
lenivy pri vareni stat pri peci, kym zovrie voda. Tak by som si spravil

1) termistor, komparator, bzuciak (za chvilu zrealizovane)
alebo
2) SMT-160, MCU, display, bzuciak. To ak by som chcel aj niekedy
sledovat teplotu a mal o malo viac casu na bastlenie.

Alarm si nastavim na 90st (samozrejme s toleranciou +/-0.01st :-)))) a
mozem odbehnut.

Vdaka,
miro