USB PIC18f2450

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 7 19:45:27 CET 2008

Ale s tou DLL uz nejde o to, ci je to USB, alebo nieco ine. V nej su
funkcie, ktore mozte (aj) z C pouzivat. Predpokladam, ze ked sa pytate
na programovanie v C pod Win, tak viete ako pouzivat DLL-ky. No a ako
konkterne pouzivat funkcie z HID.dll, to najdete na tom linku, co som
poslal. Su tam kompletne projekty pre rozne programovacie nastroje, aj
pre klasicky MS VC6 ( http://www.lvr.com/files/usbhidio_vc6.zip ).

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ