Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Březen 7 19:45:31 CET 2008

no pochopitelne / pokud to má mít styk s potravinami a být sanitovatelné tak
to proste musí být nerez :-) na hrnec bych si udelal nejaký drzák co by se
zaháknul za okraj , do poklicky bych udelal na cidlo výrez.(prumer 8,10)
Pochopitelne neznám vase hrnce a ani co budete varit :-) Umelou umotu bych
tam nestrkal - jedine snad teflon - ale zkuste sensity , obvykle sem tam
narazil na lidi co vedeli o tom co prodávají.

DJ

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 07, 2008 7:39 PM
Subject: Re: Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Pekne! Len neviem, ci to chapem spravne. Tie nerezove puzdra sa alebo
montuju do "hrncov" alebo su ponorene len ciastocne, t.j. styk s
potravinami ma iba nerez.

Montovat do hrnca to nechcem (ma to byt medzihrncovo prenositelne).

Ak cidlo ponorim len ciastocne a bude to v hrnci pod pokryvkou, asi
tiez nezabezpecim, aby bublajuca voda neomyvala aj buzirku privodneho
kabla.

No najlepsia by mi bola nejaka trubicka/buzirka/izolacia kabla z
nezavadneho materialu aj pri vareni vo vode. Proste prestrcim popod
pokryvku a ponorim do vody. Asi som si vymyslel blbost :-)

miro