"Neprůstřelný" router Huawei

Pátek Březen 7 19:06:54 CET 2008

Hezký večer,

    móóóóóc děkuji. Už tomu docela rozumím, no pro změnu to furt
nefunguje. Ale jinak už tuším kde je zrada. Asi se na to vybodnu a
počkám do středy, jen co mi připojí ADSL a pak už to nebudu potřebovat.
I když... :-) Zatím je to totiž tak, že ADSL modem/router funguje jen
jako router a internet běží na stolním počítači přes COM1 modem. No a na
těch pár dní jsem to chtěla ještě nějak propojit. Jenže to stávkuje,
věřím a pevně doufám, že až pojede vlastní modem routeru, bude klid :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186