Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Březen 7 19:05:29 CET 2008

Zdravím pár veci pro výrobce jídla :-) jsme delali - mrknete na sensit.cz
mají různé jímky pro čidla , v potravinářském nerezu a dokonce vám to SMT
vestaví - jinak se to dělá tak že se udělá čidlo a kabelem a to se pak vloží
do nerezového , vehementu :-)

DJ

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 07, 2008 6:52 PM
Subject: Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Dobry den,

ked sa tu uz prebera meranie teploty, pridal by som sa "nelektrickou" a
mozno trochu piatkovou otazkou. Ale ja ju myslim vazne! :-)

Ako zapuzdrit teplotne cidlo (velkostne "bezny" termistor alebo
SMT-160) vodotesne tak, aby som nim mohol merat teplotu vody, z ktorej
sa nieco uvari, co potom budem moct bez nasledkov zjest? Puzdrenie
najlepsie aspon ciastocne ohybne, teda nie sklenena skumavka. Taka
zmrstovacia buzirka asi nebude to prave... alebo? Pripadne silikonova
buzirka "nejako" zalepena...?

Nejde o ziaden tajny projekt, ako v tom druhom vlakne... Proste som
lenivy pri vareni stat pri peci, kym zovrie voda. Tak by som si spravil

1) termistor, komparator, bzuciak (za chvilu zrealizovane)
alebo
2) SMT-160, MCU, display, bzuciak. To ak by som chcel aj niekedy
sledovat teplotu a mal o malo viac casu na bastlenie.

Alarm si nastavim na 90st (samozrejme s toleranciou +/-0.01st :-)))) a
mozem odbehnut.

Vdaka,
miro