Nalejvarna

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Březen 7 17:27:36 CET 2008

Klasické Pt100, vyrobené z drátu mají dlouhodobou stabilitu řádu desítek
let.  Problematickou stabilitu budou mít napařované Pt100 na keramickém
podkladě, kde je vrstva Pt několik atomů (z důvodů ceny snímacího
elementu).  Drátové - cena cca 800kč, napařované - cena do 100Kč.

drátové viz
http://www.zpaul.cz/data/pj33/pj33mo.htm