Nalejvarna

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Březen 7 11:32:23 CET 2008

ŘO> Omlouvám se ale specifikaci k Pt100 co se týká dlouhodobé stability nikde nevidím...

Pokud bude použit Pt100, tak je potřeba spíš zvážit výběr vhodných
součástek v analogové části.

Záleží i na tom jaká škoda vznikne pokud se teplota nedodrží.
Na jedné straně máte náklady na pravidlenou kalibraci, ale se 100%
kvalitou procesu, na druhé straně můžete ušetřit za pravidelnou
kalibraci a udělat ji jen když se proces nepovede. To si musíte
rozhodnout sám, zatím jste jediný kdo ví k čemu to má sloužit.

Použitím kvalitních součástek a návrhu lze interval kalibrace
prodloužit na únosnou míru, ale i ty součástky či návrh stojí peníze.

ŘO> Regulace dvojstavově, jen vypnuto a zapnuto....

Jak často to může být? Může to být třeba cca 5Hz? Mám obavu že čistě
on/off regulace bude pro požadovanou toleranci nevhodná.

Záleží ovšem i na požadovaném chování když se změní podmínky (strčíte
něco studeného do pece, pec otevřete pod.).

ŘO> Jaká řádově odchylka může vzniknout stárnutím teplotního senzoru?

Včetně následných obvodů klidně několik stC. I součástky stárnou.

Tomáš