Castecny OT: iPhone

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Březen 7 11:32:02 CET 2008

Dobrý den,

Přesně tak. Proto je mi nějak jedno, že se většinou ráno restartuje
(nedělá to každé ráno). Hlavně, že mi tam fungují ty aplikace, které
potřebuju, a jsem spokojený. Kdyby se zasekával v nějakých
aplikacícn, nebo při telefonování, tak by mi to asi vadilo. Ale
takhle, že se občas restartuje mi nevadí.