Nalejvarna

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Pátek Březen 7 10:06:57 CET 2008

Tolerance je 3 stupňě, ne +- 3 stupně..... Respektive je tolerance od stanovené teploty do minusu 0 stupňů a do plusu 3 stupňě.
Ideálně provést jednu případně jednu kalibraci na začátku a pak již nekalibrovat. Přístroj bude pro kontrolu obsahovat dva stejné senzory teploty, předpoklad je i ten že budou hlídat sebe navzájem proti větším odchylkám. Změna teploty řekněme 1 stupeň během 10 vteřin. Pro představu o jaký typ přístroje si můžete představit přesnější horkovzduškou troubu než je ta v kuchyni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Friday, March 07, 2008 9:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nalejvarna

ŘO> Jedná se o přístroj který musí po určitou přesně stanovenou dobu
ŘO> udržet teplotu v určité toleranci. Tolerance jsou 3 stupně Celsia.
ŘO> Mimo tuto rámec se nesmí teplota v žádném okamžiku dostat.

Prima, +- 3st, to už zní lépe než 0.1st.
Pořád ještě nevíme
  - zda bude možnost to kalibrovat
  - o jak rychlé změny teploty se jedná

Jak zde v konferenci již mnohokrát padlo, pokud to není projekt pro
BIS nebo jiné super utajené organizace a pokud chcete dobrou radu, je
třeba poskytnout dobré podklady, což obvykle znamená prozradit o jaký
konkrétní případ se jedná. Obvykle mozkový trust zde přítomných
odborníků přijde na podstatně jednodušší řešení než bylo původně
předpokládané autorem dotazu.

Tomáš