Nalejvarna

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Březen 7 09:04:45 CET 2008

ŘO> Jedná se o přístroj který musí po určitou přesně stanovenou dobu
ŘO> udržet teplotu v určité toleranci. Tolerance jsou 3 stupně Celsia.
ŘO> Mimo tuto rámec se nesmí teplota v žádném okamžiku dostat.

Prima, +- 3st, to už zní lépe než 0.1st.
Pořád ještě nevíme
  - zda bude možnost to kalibrovat
  - o jak rychlé změny teploty se jedná

Jak zde v konferenci již mnohokrát padlo, pokud to není projekt pro
BIS nebo jiné super utajené organizace a pokud chcete dobrou radu, je
třeba poskytnout dobré podklady, což obvykle znamená prozradit o jaký
konkrétní případ se jedná. Obvykle mozkový trust zde přítomných
odborníků přijde na podstatně jednodušší řešení než bylo původně
předpokládané autorem dotazu.

Tomáš