"Neprůstřelný" router Huawei

Pátek Březen 7 04:16:18 CET 2008

Hezké ránko,

    ta nula na konci masky pochopitelně je, ono už bylo moc pozdě když
jsem to psala a člověk pak píše blbiny.

    Teďka je konečně pátek a tak budu mít dva dny na hraní si s
routerem. Jestli musí být zapnuté DHCP to nevím, možná ne. Ale funguje,
tak proč ne? :-) Jinak router vyžaduje aby "jeho" počítače měli IP od
10.0.0.1 výše, sám běží na 10.0.0.138 a nikoho jiného nepustí na svojí
administraci než počítač z tohoto rozsahu.

    Ještě uvidím jak to půjde. Už aby byla středa a došel technik od
Kyslíků a zapojil mi pevnou linku abych mohla fungovat poněkud rychleji
než do teďka :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186