Nalejvarna

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Čtvrtek Březen 6 22:16:15 CET 2008

Problém je zřejmě najít právě tu cestu nejmenšího odporu. :-)) Škoda. Do Bratislavy moc nejezdím, takže kafe...
No ale co se týká toho šampusu. Lomikare. Lomikare... do roka a do dne.... Uvidíme.... :-)) Každopádně díky,  nenapadlo by mě že měření teploty může být tak složitá záležitost...
Díky

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, March 06, 2008 10:02 PM
To: HW-news
Subject: RE: Nalejvarna

Pozrite sa, pan kolega Riha, kafe je fajn vec a pokecat si tiez (a ak budete v okoli Bratislavy tak sa mi ozvite a mozeme si dat namiesto kafe trebars aj kavu ;-) ), ale treba si ujasnit jednu vec: reci sa hovoria a chlieb sa je.

Takze, ak mate pocit ze by bolo fajn sa v niecom priucit, a trebars ste si zvolili CPLD, tak sa ucte CPLD, a zvolte si na to nejaku aplikaciu kde nie su ine zadrhele (ako tu s nejakym analogom), a kde sa to CPLD ziada (t.j. je treba robit nieco fakt svizne, alebo nejaku rozsiahlu kombinatoricku logiku).

Na druhej strane, ak ste si povedali, ze by bolo fajn nahradit existujuce zariadenie, tak si dajte povedat a chodte cestou najmensieho odporu s vyuzitim vsetkeho co mate poruke a co je jednoduche a priamociare: verte tomu, ze sa problemov najde aj tak viac nez dost.

No a ak mate pocit, ze to vsetko moze ist naraz, a ze v rozumnom case zvladnete okrem potrebnej analogariny aj CPLD aj spominanu vyvojovu dosku a na nej celu zamyslanu aplikaciu: no prosim, ja mam takyto hazard rad, a tymto stavim flasu sampusu, ze do roka a do dna z toho nic nebude.

wek