Castecny OT: iPhone

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Březen 6 21:53:36 CET 2008

Asi doslo k omylu.

Treo je smartphone s PalmOS. Inaksie povedane JE to PDA (ale NIE M$ WME, preboha, to nie... :-) ), s modemom a telefonovacou aplikaciou. No a v tej aplikacii na zakladne telefonovanie nie je stylus potrebny.

To ze to je individualne je fakt; ale image PDA a smarphonov M$ svojim nepodarkom velmi poskodil (hm, zrejme aj toto je individualny nazor...). Ten PalmOS bol pisany nadsencami pre ludi a je to poznat, aj ked je fakt ze uspech ich trocha pokazil.

wek