INDUSTRY EXPO 2008 - súťaž mladých elektronikov

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 6 21:02:05 CET 2008

Koukam, ze cteme stejne rubriky,ja se pri tom vzdy nas... , chvili premyslim jak se dostat alespon do prvni stovky, pak se podivam na jmena a zjistim, ze to tam je sama indicka pakaz a opet mam po nalade, najit dnes solidni klub zkratka neni jednoduche.

>Kazde rano otevru noviny, podivam se na zebricek 50ti nejbohatsich lidi
na svete a kdyz tam nevidim svoje jmeno, jdu do prace.

A pak ze v novinach nejsou uzitecne informace ;).

--
Jiri Bezstarosti