ako najjednoduchsie na spustu vstupov a vystupov, ktore vsak nemusia byt prilis rychle

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Čtvrtek Březen 6 11:04:10 CET 2008

Rozblikat ledku jde minimálně na sto způsobů. Nemyslím si že naučit se něco na konkrétním příkladě, přesto že ne úplně triviálním je nemožné. Stačilo by myslím to projít postupně, ale bohužel zatím se nepřihlasil nikdo kdo by byl ochoten...
To tady není nějakej vysokoškolák z Prahy co by si rád přividělal nějakou kačku?
Ondra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, March 06, 2008 10:44 AM
To: HW-news
Subject: RE: ako najjednoduchsie na spustu vstupov a vystupov,ktore vsak nemusia byt prilis rychle

Za ten cas co sa tu namlatila slama uz mohla byt polovica tych shiftov na univerzali nadrotovana. Uznavam ze v CPLD by uz bolo napisane vsetko, ale len za predpokladu ze je pan kolega Riha s CPLD uz dobry kamarat, co zjavne nie je.

EMC mu moze byt v pripade ze sa jedna o jednorazovku pre domace pouzitie viacmenej ukradnute; a na tych 12 bit musi riesit slusny analogovy navrh bez ohladu na to ci v digitali brble pridlhe SPI alebo prirychle CPLD (ano, mozno to niektorych prekvapi, ale ani prilis rychle nie je dobre).

Servis je kapitola sama osebe a jedno CPLD to nezachrani.

No a co sa tyka investicie do naucenia sa, to je fajn, ale nie v pripade ked je cielom nejaky konkretny produkt. Ako to tu uz mudrejsi nez ja napisali, najprv treba rozblikat ledku.

wek