"Neprůstřelný" router Huawei

Čtvrtek Březen 6 04:11:42 CET 2008

Hezké ránko,

    síť mi před změnou switch/router chodila normálně. Počítače měli
dané pevné adresy a všechno chodilo. Do konce i IPWatchdog chodil a
synchronizoval si čas. Jenže kvůli tomu routeru jsem musela nastavení
sítě změnit, router požaduje IP od 10.0.0.1 výše. Pevné nebo DHCP.
Zkoušela jsem oboje, ale nechce to chodit. Oba počítače vidí router a
umí s ním komunikovat a nastavovat, ale ani jeden nevidí ten druhý.
Jinak počítač je strčený do LAN1 kam se počítač má zapojit. Když jsem
počítače spojila přes router kabelem, tak to šlo.

    Zítra budu pokračovat, dneska na to nebude čas (práce, škola a domů
pozdě večer). Zkusím tedy povypínat co půjde a pak uvidím.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186