CPLD

dejfson dejfson@gmail.com
Čtvrtek Březen 6 00:00:01 CET 2008

Ja bych teda nechtel moc rypat, ale kdyz uz jsem ten thread nejak nakousnul,
vy potrebujete merit teplotu do 300 stupnu s presnosti 0.1 stupen celsius??
A jake cidlo k tomu pouzijete? Jestli se nemylim tak PT100 ma neco jako
class A a class B tridu presnosti. Pricemz class B je 2x tak presnejsi nez
class A. class A ma pri 400 stupnich celsia nejakych 2.3 stupne celsia
odchylku absolutni presnosti (absolute accuracy). Takze jaky typ cidla
chcete pouzit?
Pri absolutni presnosti 0.1 stupen celsia potrebujete a) nizkosumovy
instrumentacni zesilovac s velmi nizkym offsetem (neco jako INA118), b)
velmi presny zdroj proudu (0.1% @ 1mA rekneme), abyste se dostal _pouze s
elektronikou_ pod 1 stupen celsia s absolute accuracy bez toho aniz byste to
musel kalibrovat. Navic setrvacnost takoveho cidla jsou radove sekundy,
takze merit teplotu 'nejrychleji jak to pujde' nema vubec vyznam.

takze jaky typ cidla chcete pouzit abyste z toho dostal 0.1 stupen celsius?
me teda z hlavy nic moc nenapada, a bez kalibrace to asi rozhodne nepujde.
ale mozna se mylim. do teplot zas tak moc nedelam.

d.