Re: "Neprůstřelný" router Huawei

Petr Hronek trit@atlas.cz
Středa Březen 5 20:36:41 CET 2008

Dobrý den,
zkuste hledat Wirles ckient isolation, nebo alow wirles client access to
lan. Tipnul bych, že to bude někde u WIFI nastaveni.
Petr Hk
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 05, 2008 8:30 PM
Subject: "Neprůstřelný" router Huawei

Hezký večer,

    od dnešního dne jsem "šťastnou" majitelkou ADSL modemu a routeru a
AP Huawei EchoLife HG520i. Po několika hodinách zkoušení se mi podařilo
rozběhnout síť tak, že stolní počítač modem vidí a dostane od něj IP
adresu. Notebook na něj vidí a dostane od něj IP adresu. A je jedno
jestli na něj vidí kabelem nebo pomocí WiFi. Jenže oba počítače na sebe
nevidí. A to je ten problém.

    Prosím, má někdo tento modem doma a má toto zprovozněné? A nebo je
to vlastnost modemu a budu muset za něj připojit ještě switch, který tam
byl před tím modemem? Připadá mi to dosti divoké, modem má na sobě 4LAN
konektory (i když jeden je určený pro TV???) ale i tak se tam píše o
třech počítačích připojených na modem + notebook přes WiFi. Jenže mně to
nějak nejde. Návod stojí tak ze starou bačkoru... Jestli modem funguje
proti internetu ještě nevím, linka mi začne fungovat ve středu a web prý
až ve čtvrtek (od půlnoci).

    Budu moc a moc ráda, přeci jenom je lepší mít notebook připojený jen
přes WiFi i když potřebuju přenášet soubory mezi nimi. Zapojovat kabel
se mi nechce. I když asi budu muset, do teďka jsem to tak dělala, takže
asi budu i dále :-((

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186