CPLD

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Středa Březen 5 19:44:04 CET 2008

Díky za ochotu. Přesně to bych potřeboval, nějaký ten kopanec na začátek abych se chytil...
U procesoru který chci použít je problém že na všechny periferie není dost I/O.....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Wednesday, March 05, 2008 7:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: CPLD

Myslim ze to neni nic vyjimecneho, mne kazdy vzdy rad poradil a pomohl.
Zkuste se obratit napriklad na nekoho z CVUT, myslim ze Marek Peca odtud
je z FELu tak by vedel i konkretni jmeno ...
Knih je dost, ale ten uplne prvotni zacatek a zorientovani se trva moc
dlouho pokud se jen cte. Jak jsem napsal, nemyslim si ze je to pouziti
CPLD zde vhodne, ale znalost problematiky muze pomoct i jinde, treba i
jen k tomu aby clovek sam zhodnotil jestli se to hodi pro danou aplikaci
nebo ne.

Tosa