CPLD

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Středa Březen 5 16:31:23 CET 2008

Na procesor od Freescale potřebuju připojit MAX II přes SPI a pomocí tohoto CPLD dostat do procesoru informace.... 3 až 4 x teplota, tlak, několik logických vstupů a kolem 10 až 12 logických výstupů hlavně na relé, které budou dál spínat určité další prvky. Jak přesně konfigurovat či programovat tento procesor? Jak připojit analogovou informaci? Jak sbírat data s MAX II na řídícím procesoru.... Asi bych přivítal nějaký jednoduchý příklad na pochopení i se zapojením.

Děkuju

Ondra

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of dejfson
Sent: Wednesday, March 05, 2008 3:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: CPLD

Ano mam, ale nerekl jste co chcete presne. SPI sbernice je pro CPLD to nejlepsi rozhranni pac je to jednoduchy protokol. Ja jsem si napsal univerzalni SPI master ktery se da napasovat na vsechny mozne DAC a SPI interface svaby. Vsechno zalezi na tom co s tim chcete delat. V tom 2210 co pouzivam je interni EEPROM ktera se da pouzit na uchovani konfiguracnich dat (napr).
d.