OT: Licence Win XP pro web server?

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Březen 5 14:56:12 CET 2008

Ono s temi Windows je to asi tak, ze kdyz je ma nekdo pustene takhle do netu s
uctem administrator bez hesla, ... Pohledejte neco o administratorskem
sdileni a sluzbe RPC :)

Ja sam sem ale na routeru mel linux (Freesco, pak Coyote) a naprosta
spokojenost, win sem nezkousel, nedostatecny HW. Ted mam Linksys WRT54GL s
X-WRT firmware, coz je taky linux.

JDrozd
---