Detektor + CT ..

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Březen 5 08:17:26 CET 2008

> no, a  kdyz jsem si jeste vsimnul, ze na "dvojce" se uz vysilaj
> normalne reklamy, tak
> cas na zmenu opravdu nastal ... omlouvam se za prispevek mimo patek

	No, já mám pocit, že reklama na ČT2 není tak úplně jejich iniciativa. ČT měla takovou fintu, že ze zákona povolené procento reklamy pro ČT2 přesunula na ČT1, protože tam je dražší. N@VA a Prima vrčely (podle mě oprávněně), že si ČT si takhle podvodně zdvojnásobuje objem reklamy na sledovanějším kanále, takže nějaká Rada nebo možná změna zákona to přesouvání zatrhla.
	Ale možná je to jinak, už je to poměrně dlouho, co jsem zaznamenal, že se televize mezi sebou kvůli tomuhle poštuchují.

	Aleš Zíka
	http://results.cz