Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 4 22:47:24 CET 2008

Tak som narychlo zbastlil programik, ktory PS subor upravi tak, ze
riadky v datach s 'c' prehodi na koniec dat. Davam to ako opensource.
Exe je skompilovane pre Win32.
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/Prg/Eagle_PS_drill-aid/

Pouzitie: ako parameter dajte meno PS suboru. Vystupom je upraveny
subor s pridanou castou mena. Povodny subor ostava nedotknuty.

miro