Hyperterminal

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Březen 4 20:33:04 CET 2008

Čtení P místo a pravděpodobně nastane, když příjem zahájíte v průběhu
vysílání jednoho A. První nulový bit je pak prohlášen za startbit a protože
do stopbitu se zároveň trefí 1, tak nenastane chyba a uvnitř dalšího A se
bude situace opakovat...  Zkoušel jste jiná písmenka?

Podobné problémy nastávají i při nesprávné rychlosti, ale výsledek pak
obvykle bývá chaotický (lezou z toho nesmysly), nebo za nějakou relativně
krátkou dobu (několik znaků) vždy přejde ze správného na špatné písmenko.

PH

From: <kral.j@centrum.cz>
Jaké jsou vaše zkušenosti se subjektem? Mám jednoduchoučký program v
jednočipu, který mi na RS232 posílá A (ve smyčce). A hyperterminál mi čte
při jednom připojení správně A, ale při dalším připojení P. A to zcela
náhodně, opakovaně připojuji a odpojuji. Občas to dokonce nečte nic. Ten
jednočip přitom ani nevypínám.