Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Úterý Březen 4 20:02:04 CET 2008

Plošáky z Eagle tisknu napřímo takže s tímhle neporadím.
Na vedení vrtáku je tam ULP program s názvem Drillaid - do všech otvorů umístí "clonky" s definovaným otvorem - je možné ho změnit na začátku. Já používám 0,4mm. Clonky jsou ve vrstvě 116 - vytvoří se tím programem.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Tuesday, March 04, 2008 7:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Plosaky z Eagle do PS exportujem CAM procesorom. Potom tlacim priamo PS z programu GSView (treba mat GhostScript). S rozmermi som nemal problem na ziadnej tlaciarni.

Na dierky pouzivam fintu, ktora nie je celkom korektna, ale na tie moje plosaciky... Cez pady prelozim vias s potrebnym priemerom aj dierou.
..tiez sa rad poucim, ako na to inac.

miro