Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Březen 4 19:37:02 CET 2008

Mam problem s rozlisenim pri tisku PCB. Kdy to vytisknu do
PostScriptu a prevedu do PDF, tak na obrazovce (pri poradnem
zvetseni) to vidim dobre. Ale pri tisku uz se plosky s rozteci 0.5mm
slejou do jednoho velkeho obdelniku. Pokud to ale vytisknu
driverem HPGL2 na stejne laserovce, tak uz jsou jednotlive plosky
spravne oddelene (i kdyz s kvantizacnim zkreslenim diky 600 dpi).
Tisk pred HPGL2 ale neumi udelat nevyplnene pady (aspon
sam od sebe, mozna by se nejak dal priohnout definicni soubor).
Tiskarna PostScript sama neumi, takze to nemuzu zkusit na primo.
Prevod PS -> PDF delam pred pstoedit.

Myslel jsem si, ze prevod PostScript-PDF by mel byt bezeztratovy,
oba to maji ulozene vektorove. Co teda delam blbe ?

No a dalsi problem je asi docela notoricky, jak jsem videl
na netu (ale rozumne reseni jsem tam nevidel).
Jde o to, jak udelat tisk PCB s nevyplnenymi pady, ale tak,
aby dira v padu byla mala (napr. 0.2mm a ne 0.8mm).
Tj. aby to vedlo vrtak, ale aby plocha bez medi byla dostatecna
mala. Navic mala dira vede vrtak lip.
Zvetsit pady nastavenim v DRC jde celkam snadno, ale zmensit
diry neumim. Pry snad na to existuje najaky program xpad.
Ale je zvlastni, ze to nejde i nejak "hladceji". Nevite nekdo ?

rollfree