Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Březen 4 18:27:25 CET 2008

Zjistil jsem jednu dosti neprijemnou a dle meho uplne blbou vec.

Vyber z bankomatu se nezobrazuje v transakcni historii uctu a tudiz se
neodepise ani ze zustatkove castky.

Vcera jsem jim psal a napsali mi ze ten vyber vidim v historii konkretni
karty. Coz je sice hezke ale vypis je uplne mimo. Takhle se mi muze
stat, ze na konci roku muzu mit na ucte 100.000Kc a pritom tam nebude
vubec nic.

Eeee ted jsem to kontroloval a uz to asi opravili. Ted to tam uz vidim.
Nicmene na mesicnim vypisu co prisel dnes mailem je to jeste spatne.

Radek Vicek