OT: Licence Win XP pro web server?

iko iko@kamarad.cz
Úterý Březen 4 14:37:10 CET 2008

kamos mal do sveta win xp ako router pre par ludi (nat). pravidelne
kazdy tyzden chodil s ghost imagom a obnovoval povodny system, pretoze
bol nehorazne pomaly. tolko bordelu co ten windows za tyzden nachytalo...

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises