OT: IP kamery a multiplatformnost

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Březen 4 08:07:54 CET 2008

Ano,

Linksys - priznavam, tiez sme naleteli :(

> vybaveny prvky ActiveX, cili jen jediny typ browseru (alespon takto je to
> uvedeno v manualu kamery, nevim, zda lze na platformw windows zprovoznit
> ActiveX treba ve Firefoxu). Takze pokud byste nekdy chteli pouzivat nejen

Nie, v nicom inom ako v IE sa mi to nepodarilo. Dokonca sa nepodarilo
ani nijako upravit ten ich "webserver" vovnutri, takze nedokazem ani
precitat obrazok a nejako ho stiahnut. Tie kamery su naozaj presne na to
na co ich urcil vyrobca a nic ine s nimi nespravite.

Co je skoda, pretoze inak su kvalitne.

Richard Balogh