RE: neznámá (odprášená)zenerova dioda

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Březen 3 17:39:14 CET 2008

KZ260/5V1. Tedy za předpokladu, že jde o televizor Tesla :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Monday, March 03, 2008 5:08 PM
To: HW-news
Subject: neznámá (odprášená)zenerova dioda

Mám doma rozdělanou jednu televizi, a v ní vyšlusovanou zenerovu diodu.
ZD je to jak podle logiky zapojení, tak podle symbolu na silkscreenu.
Nicméně není mi jasný co je to zač - na jaký napětí.
Před ní i za ní jsou 16V elyty což je jedinný hrubý údaj o napětí co mám.
Jestli to nevymejšlel hazardér, tak by to napětí mělo být max okolo 10V si
myslím.
Stabilizuje nějaký napětí z usměrněný odbočky vn trafa.

Na diodě samotné jsou tři proužky silnější červený a dva slabší černé.
Dioda je skleněná velikosti asi DO-41 (ale tím si nejsem jist)
Umíte to někdo identifikovat?

Jedinné k čemu jsem se sám dobral je doměnka, že jde o 1N200, 6V8, 150mW, ale
moc se mi to nezdá, je moc velká na to aby měla ztrátový výkon jen 150mW.

Díky za pomoc
Jakub Ladman