OT: Licence Win XP pro web server?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 3 17:03:22 CET 2008

> Puvodni zadani mate v predmetu mailu.
> Radek Vicek

Zdravím,
  problém je v tom, že prostě pro Linux je potřeba napřed dát pozor, co
použít za hardware. Můj kolega provozuje doma takřka profesionální dohledový
systém, má několik kamer a detekci pohybu pomocí programu ZoneAlarm (normálně
si do obrázku z kamery vyznačíte, kde to má detekovat pohyb a kde ne). Ty
kamery poskytují velmi dobrý obraz. Samozřejmě vzdálený dohled přes web včetně
prohlížení archivu. Velmi nás občas baví, když takhle vedle otevřeného projektu
má tuhle obrazovku a zničeho nic chňapne telefon a zavolá: "Ženo, kam kráčíš ?
A jakto, že jsi ještě nenakrmila psa ?"
  A nářky, že běžné kamery nechodí pod Linuxem, nepatří do této konfery, ale
výrobcům těch kamer...
    S pozdravem Pavel Troller