Zarivky

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Březen 3 15:09:11 CET 2008

Dobrý den,

Stejně jako výrobce, jsem Vám psal, že svítit budou. Ale jak jsem psal, dle testu jim to moc nesvědčilo...
Takže pokud si koupíte převodník na "nové-T8,T5" zářivky a ty staré s nimi zlikvidujete, tak si pak jednoduše koupíte "nové" zářivky a budete svítit dále s novými.
Jestli si ale koupíte předřadníky pro "staré-T12" zářivky, můžete mít v budoucnu problém je koupit, tak abyste pak nemusel kupovat ještě nové předřadníky...

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com