OT: Licence Win XP pro web server?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Březen 3 14:13:15 CET 2008

Omlouvam se, ale v puvodnim zadani bylo, ze tam ma bezet obycejny web (uz to
neumim presne citovat, puvodni mail jsem smazal). O kamerach tam ale
kazdopadne nic nebylo, a to az tak obycejny web rozhodne neni.

Nikdy jsem je nezkousel provozovat ani pod Win ani pod Linuchem takze
neporadim, ale ze vsech stran slychavam, ze Linuchy s tim mivaji vetsi
problemy nez W.

Mejte se

Jakub Serych