Zarivky

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Březen 3 13:56:39 CET 2008

Dobrý den,

slovy Švejka: Půjde to, ale špatně...
Předřadníky se vyrábí podle trubic. Máte-li X trubic 38mm (patice T12) a mermomocí chcete použít tyto, kupte si předřadník pro 38mm trubice.
Pokud to budete předělávat, dal bych tam již novější trubice např. T5 (mají o 20% lepší účinnost než T8).
Zkoušel jsem provozovat trubice T8 s předřadníkem pro T5. Trubice svítily normálně, ale zdechly za cca 3 měsíce, což není obvyklá životnost. Zároveň s tím "jely" i T5kové a ty svítí dodnes bez problémů.
Nicméně nevím, zda seženete el.předřadníky pro trubice T12 (38mm), možná jo, nevím.
Zkuste pohledat třeba u Osramu (www.osram.cz).

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com