Náhrada HD kartou Compact Flash + adaptér.

Pavel Krafčík krafcik@moser-glass.com
Pondělí Březen 3 12:31:32 CET 2008

Jeden 1G Transcend jsem provozoval v historickém PC s IPcopem. Dokonce
jsem ho nechal provozovat Squid s asi 100MB cache a docela to běželo.

Problém je v tom, že Trancendy mají konektory maminky, takže zaberou
master i slave pozici na řadiči, ledaže bych si vyrobil speciální kabel.
Mě se povedlo najít redukci pro CF, která má stejný konektor jako HD,
takže mi zůstane rezerva pro CD mechaniku při opravách.

Pavel Krafčík