OT: Licence Win XP pro web server?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 3 12:20:05 CET 2008

No prave vyrazit neco z MS je nadlidsky ukol co se tohoto tyka. Oni
zjevne mlzi prave kvuli tomu na co jste narazil. Oni pro XPcka nic
nemaji a tudiz nic jineho neexistuje. Kolega tam uz volal dvakrat a
zadna jednoznacna odpoved.

Neni mi nejak jasne jak (mechanizmus) bych mohly XPcka kontrolovat
maximalni pocet pripojeni na beziciho Apache. Pro testech tady v praci
bezne simulujeme zatizeni aplikaci na kombinaci XP-Apache a nevidim v
tom nijaky problem technicky. Rozhodne to ustoji vic nez by se dalo na
prvni pohled ocekavat.

Linux nejde pouzit kvuli specifickemu SW, ktery na tom pobezi a naprosto
se nevyplati to prepisovat takze jsou uplne zbytecne uvahy o pouziti
LAMP apod..

Radek Vicek