OT: Casova pasma v Excelu

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Březen 3 12:16:28 CET 2008

Jednou z možností je konvertovat dny na hodiny =convert(co;" z čeho";"na co";), případně ještě před to ještě přidat if modulo>0 atd. přesnou syntaxi v Excelu je třeba dohledat. Tímto způsobem ale není možné konvertovat aktuální buňku resp. vzorec musí být jinde.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
From: "Zíka Aleš Ing." <Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 11:59 AM
Subject: RE: OT: Casova pasma v Excelu

Když už tady řešíte počítání s časem, dá se Excel nějak donutit, aby zobrazoval víc než 24 hodin?
Potřeboval jsem jednou počítat intervaly, a v momentě, kdy to přelezlo 24 hodin tak připočet den a hodiny začal zase od nuly. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem výsledek bral jako číslo násobil ho 24, ale to je docela pakárna, navíc tam nemáte minuty, ale zlomky hodin, takže by to chtělo další výpočty a formátování (a na to už jsem se vybod).

Díky,

Aleš Zíka
http://results.cz