Zarivky

aze azehw@volny.cz
Pondělí Březen 3 09:37:46 CET 2008

Které typy a pro jaké zářivky? Stále v tom mám nejasno. Pro "klasickou"
dvouzářivku je asi Sinecan5 2x36W ? Mám i 2x2 deší, 150cm, tam asi Sinecan7
2x58W?
AZE

----- Original Message -----
From: "Libor Valicek" <Libor.Valicek@merten.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 9:22 AM
Subject: RE: Zarivky

Dobrý den,

Taky mám doma pár kusů předřadník Sinecan a jsem s nimi spokojen. Běží denně
asi rok a žádné problémy. Mám je na krytu akvária a tak jsou i v docela
velké vlhkosti a občas i prachu a fungují.
Zasílají je poštou a cena není nejhorší.

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com