propojeni paypal s ebay

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Březen 2 21:35:41 CET 2008

> Muzete me nekdo nakopnout, co delam spatne.
> Na ebay se snazim zaplatit (Buy now), klikam "Already have PayPal",
> prihlasuji se na PayPal. Nejak nevim, jak dal.

Zdravim,
  ja kdyz neco platim na eBay, tak kliknu na "Pay Now", uvidim vyuctovani,
je tam neco jako "Continue", jsem presmerovan pres https na stranku paypalu,
kde uz je vse vyplneno, prevedeno na Kc, zkratka pripraveno na finalni
odklepnuti, pak se to vrati zpet na Ebay s tim, ze uz je to zaplaceno a
do par sekund mi dojde z paypalu potvrzeni o platbe. Rozhodne neklikam na
"Already have paypal", to mi to nikde ani nenabizi. Asi je napred potreba
to nejak k sobe priradit, ale to jsem delal bohuzel uz davno, uz si na to
presne nepamatuji...
  Napada mne jedna vec - nemate blokovane cookies ? To by se pak mohlo chovat
divne...
   S pozdravem Pavel Troller