RE: OT - výroba střídavého třífázového proudu DYNAMEM

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Březen 1 03:32:23 CET 2008

Asynchro s kotnou nakratko se pouziva vyhradne v rezimu, kdy je napojen na
sit.
V ostrovnim rezimu se bud nenabudi (ten zbytkovy magnetismus
je asi jako u bezneho trafa, temer zanedbatelny), nebo je nestabilni.

Jestli mohu doporucit, obvolejte ruzne bazary a kovosroty a sezente
se klasicky synchroni stroj, nebot i krouskovy motor ma sva ale
(velmi vysoky proud temi krouzky), navic funguje jako tranformator,
takze akce na vystupu se Vam prenesou do buzeni (vyzkouseno,
spinany zdroj, jenz budil testovany motor se odporoucel).
Totez Vas ceka i u jinych stroju, ktere budete presvedcovat
o tom, aby fungovali jinak, nez jsou navrzene, nehlede na to,
ze vetsinou vyrazne snizite ucinost.

	Slavek