JTAG a AVR

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 30 22:22:11 CEST 2008

Dne Wednesday 25 of June 2008 15:01:26 Horký Aleš napsal(a):
> Dobry den.
>
> Neresil jste nekdo nahodou retezeni JTAG rozhrani do 2 procesoru AVR?:
>
> --> [TDI    TDO] --> [TDI    TDO] -->
>
> Jak se to bude chovat po připojení AVR studia?

Kdysi jsem to řešil a podnikl i přímý dotaz na osobu z Atmelu, bylo mi
sděleno, že AVR JTAG chainy nepodporuje.

Zajímalo by mne jestli se to dnes týká i AVR32, protože výhledově bych je
zvažoval pro použití místo ARMů v jedné specifické aplikaci a tohle by asi
byla nepříjemná překážka.

Tam kde jsem to původně zvažoval byla ATmega64 a XC9572XL a nakonec měly oba
separátní JTAG konektory :-(

Jakub Ladman