OT: nero problem

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 30 20:43:09 CEST 2008

Nabizi to hned na zacatku, jak se vybira co se ma palit, jestli CD/DVD a DVD
video, ISO, UDF, ... Nevim jak je to v tech Nero "stupid" startech atd,
kazdopadne co ja si pamatuju dokud sem nero pouzival <rypnuti>ted uz ho muj
OS nepodporuje tak pouzivam K3B</rypnuti>, coz byla nejaka 6kova verze, tak
tam to bylo kdyz se spustil nero burning rom hned na zacatku, pripadne kdyz
se v nem dal vytvorit new projekt.

JDrozd
---