Tocivy stroj (OT?)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 30 20:39:11 CEST 2008

Hezky vecer,

    zajimavy prirodni ukaz, ja jsem v katalogu nasla totiz napeti 120V a
tady vsude vidim o dost vyssi napeti. Proto jsem uvazovala u te
Motorole, protoze me nenapadlo, ze to bude az takhle vysoko.

    Je to zapojene takto: Baterie - ovladaci doteky - motor - baterie.
Paralelne k motoru je zapojena dioda a brzdici odpor. Dioda je zapojena
tak, ze pri napajeni z baterie je polovana v zavernem smeru. Kdyz se
mechanismus dotoci do koncove polohy, je mechanicky zabrzden. Po
odbrzdeni se samotizi vraci zpet a v ten okamzik vede dioda a pomoci
odporu se motor brzdi.

    Dekuji za tip na to, kde tento typ splasit. Splasenim originalniho
dilu si usetrime nervy pri schvalovani nahrady, nebo nervy, jestli se
nekomu neco stane.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz